..:: موقع طلبة وخريجي تربية رياضية جامعة بورسعيد ::..


لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوع
M.ABOALMAATY


avatar


ذكر
عدد المشاركات :
3023

سجل فى يوم :
30/09/2009

العــــمـــــــر :
32

مجــــ النقااااط ــــموع
3384
راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm
https://www.youtube.com/user/MahmoudOptions https://www.facebook.com/Physical.Education.Portsaid.1

مُساهمةموضوع: لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟ الإثنين 5 أبريل - 23:08

فى البدايه انا من وجهه نظرى اننا فى احيان كتير بنعمل حاجات كتير ومبنكونش مقتنعين بيها خالص مثلا نسمع حاجات مش مقتنعين بيها ونلبس لبس مش لايق علينا ونتكلم كلام مش بتاعنا فبجد انا شايف الانسان اللى عنده ثقه فى نفسه بيكون ليه ذوقه الخاص ولبسه الخاص ويكون لايق عليه وبيكون لايق عليه ويكون مختلف عن الناس فساعات كتير نلبس مع الموضه ومتكونش لايقه علينا وتتلاقى الشباب بيتكلم كلام مش لايق عليه وهو مش مقتنع بيه

فياريت ياجماعه اعرف منكم وجهه نظرى صح ولا غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Batata


avatar


انثى
عدد المشاركات :
2612

سجل فى يوم :
08/10/2009

العــــمـــــــر :
27

الفــرقــة :
  • الثالثة

مجــــ النقااااط ــــموع
2732
راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm
https://www.youtube.com/user/MahmoudOptions https://www.facebook.com/Physical.Education.Portsaid.1

مُساهمةموضوع: رد: لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟ الخميس 8 أبريل - 19:28

انا معاك فى كلامك ده
بس انا ساعات بسمع لكلام الناس ولو حد اتنقضنى بضايق وببقى زعلانه
بس انا اكيد واثقه من نفسى
وعلى رأى المثل
كل اللى يعجبك والبس اللى يعجب الناس

مش عارفه بس انا الحمد لله بقتنع برده برأى فالاخر ..

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كابتن سعيد


avatar


ذكر
عدد المشاركات :
2174

سجل فى يوم :
04/04/2009

العــــمـــــــر :
28

الفــرقــة :
  • الثالثة

مجــــ النقااااط ــــموع
2396
راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm
https://www.youtube.com/user/MahmoudOptions https://www.facebook.com/Physical.Education.Portsaid.1

مُساهمةموضوع: رد: لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟ الخميس 8 أبريل - 19:49

الحمدالله انى بعمل الى فى دماغى مهم يكون
بس لو حد اكبر منى وانا بحترمه
اكيد بسمع لرأيه
بس فى حاجات كتير او غالبا يعنى بعمل الى انا عايزه ومقتنع بيه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
teshoo_smsm



avatar


ذكر
عدد المشاركات :
1313

سجل فى يوم :
17/10/2009

العــــمـــــــر :
27

الفــرقــة :
  • الثالثة

مجــــ النقااااط ــــموع
1458
راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm
https://www.youtube.com/user/MahmoudOptions https://www.facebook.com/Physical.Education.Portsaid.1

مُساهمةموضوع: رد: لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟ الإثنين 12 أبريل - 22:24

انا بقي

ماليش دعوة بحد خالص

انا بعمل كل حاجة تعجبني وماليش بغير

وخصوصا البنات لما تحب الولد يعمل حاجه عشان خاطرها

بس بجد في الاخر تلاقي البنت متستحقش الي انت بتعملوا عشانها

ومالها الناس بيا ده منظري ولا منظرها

شكرا محمد علي موضوعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Mahfouz



avatar


ذكر
عدد المشاركات :
3224

سجل فى يوم :
13/12/2008

العــــمـــــــر :
28

الفــرقــة :
  • الرابعه

مجــــ النقااااط ــــموع
4671
راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm
https://www.youtube.com/user/MahmoudOptions https://www.facebook.com/M.Ma7fouz http://www.y4eg.com

مُساهمةموضوع: رد: لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟ السبت 1 مايو - 2:30

بحب اعمل اللى انا مقتنع بيه
لو انا بعمل حاجة وحد اقنعنى انها غلط بغيرها مفيش مشكله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
teshoo_smsm



avatar


ذكر
عدد المشاركات :
1313

سجل فى يوم :
17/10/2009

العــــمـــــــر :
27

الفــرقــة :
  • الثالثة

مجــــ النقااااط ــــموع
1458
راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm
https://www.youtube.com/user/MahmoudOptions https://www.facebook.com/Physical.Education.Portsaid.1

مُساهمةموضوع: رد: لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟ الأحد 2 مايو - 0:57

ياجامد ياحوده

بس ظبط الصورة شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

لا تفعل الا ماتقتنع به؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..:: موقع طلبة وخريجي تربية رياضية جامعة بورسعيد ::.. ::  :: مناقشات ومواضيع عامة - General discussions-
© phpBB | منتدى مجاني | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | الحصول على مدونة مجانية