..:: موقع طلبة وخريجي تربية رياضية جامعة بورسعيد ::..


همسة عتاب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوع
????
زائر

avatar


راديو وشات بورت سبورت http://www.port4sport.com/RadioChat-h3.htm

مُساهمةموضوع: همسة عتاب الأربعاء 31 مارس - 16:39

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكم ياشباب ويا بنات كلية التربية الرياضية ببورسعيد

يارب يكون الجميع بخير

بصو بقى الحمد لله انا شايف المنتدى اليومين دول على احسن مايرام

واتمنى من الله يفضل على كده دايما

وانا فكرت فى موضوع يخلينا ديما اخوات وطبعا المثل بيقول

لو كنتوا اخوات اتعاتبوا

والانسان لو زعل من حد عزيز عليه بيعاتبه بعشم بينهم

ولو مش يهمه طبعا مش بيهمه ولا بيسال فيه

انا عملت الموضوع دا بقى عشان

الى عنده اى شكوى من واحد ييجى ويعرضها هنا

وكل واحد فينا يدخل يشوف يمكن يكون حد زعلان منه

او يكون زعل حد بدون قصد

او لو حصل اى سوء تفاهم بين اتنين يتعاتبو ويتصافى هنا

عشان محبش ازعل من حد ومعتبوش على الى عمله

وكمان الواحد ميفضلش شايل فى نفسه

لان ممكن الزعل ده بعد فتره يتحول لكره او حقد

واحنا مش عايزين كده ابدا فى منتدانا الغالى علينا كلنا

ها ايه رأيكم

لو قلتوا زيع هزيع واثبت الموضوع

لو لقيتوا ان كلامى فى شئ غلط عرفونى وانا كأنى مقلتش حاجه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

همسة عتاب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..:: موقع طلبة وخريجي تربية رياضية جامعة بورسعيد ::.. ::  :: الشعر والادب والفنون - Poetry & Literature-
© phpBB | انشاء منتدى مع أحلى منتدى | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | الحصول على مدونة